Wij zijn vol. Wij hebben 50 aanmeldingen. Vol is helaas vol.

Op donderdag 5 september is de eerste repetitie van Nieuw Talent Orkest Vaals. Volwassenen zonder muzikale ervaring of kennis kunnen een blaas- of slagwerkinstrument leren bespelen én samen muziek maken.

Voor dit initiatief van Koninklijke Harmonie St. Cecilia 1836 Vaals hebben zich al 38 enthousiaste nieuwe muzikanten aangemeld. En er kunnen nog meer bij.

Wij als harmonieleden beleven zelf heel veel plezier aan onze hobby en we laten anderen dat ook graag ervaren. Dus voor iedereen die altijd al de droom had om nog eens muziek te gaan maken is dit dé kans.

Tegelijkertijd is het een mooie opstap voor mensen die jaren geleden zijn gestopt met muziek maken en dat weer willen oppakken. Deelnemers kunnen kiezen uit verschillende instrumenten: trompet, klarinet, dwarsfluit, bariton, trombone en verschillende soorten slagwerk.

Als je al een voorkeur hebt voor een bepaald instrument, meld dit dan bij aanmelding. Nog geen keuze gemaakt: op 30 juni a.s. na ons Open-Air concert geven we aspirant nieuw talentorkest leden de gelegenheid om instrumenten uit te proberen en hierover in gesprek te gaan met onze muzikanten. Aanmelden voor het Nieuw Talentorkest kan per mail naar nieuwtalentorkestvaals@gmail.com tot uiterlijk 14 juli 2024

Voor vragen: mail naar bovenstaand mailadres en vermeld je telefoonnummer. We nemen dan contact met je op.